Kejayaan Kemaskini Blog Setiap Hari

14370075880_13469fa02e

Kejayaan Kemaskini Blog Setiap Hari….Alhamdulillah.Satu rekod peribadi telah saya cipta bulan ini.Saya berjaya mengemaskini  blog  mrhanafi.com setiap hari tanpa gagal selama 30 hari.Perkara tersebut agak sukar untuk dilakukan pada bulan yang lain.

Jika dibuat perbandingan,sudah tentu blogger lain boleh buat lebih baik dari apa yang saya lakukan.Setakat ini saya tetap bersyukur dan ia memberi rasa puas hati.Sukar juga untuk mengungkapkan dengan kata-kata.Nak  lukis pu tak dapat.Lagi teruk jadinya.

Mengemaskini blog adalah tugas blogger.Ada yang mampu lebih dari satu artikel sehari.Ada yang seminggu sekali.Setiap hati memang terbaik.

Yang ini kisah lain pula.

Pernah beberapa kali kenalan bertanyakan kepada saya bagaimana membina blog perniagaan.Saya tak mampu buat untuk blog begitu.Saya lebih cenderung untuk menulis.Saya akui masih dalam proses belajar.Anda juga boleh belajar menggunakan ilmu dari sumber {KLIK SINI}

Kembali ke landasan asal.

Bermula dari bulan hadapan saya akan mengurangkan aktiviti kemaskini blog dari setiap hari menjadi 3 kali seminggu.Sebabnya saya mahu menulis blog yang lebih berkualiti dan mempunyai kekuatan SEO.

Selain itu juga untuk menambahkan masa emas dalam mengkaji ilmu kepakaran yang amat saya minati sejak setahun yang lepas.Manalah tahu ada rezeki untuk mencari sesuap hati dalam bidang tersebut.

{sekilas pandang}

Saya menutup penulisan dalam bulan November ini dengan artikel yang pendek sahaja.

Insha Allah kalau ada kesempatan waktu lagi,saya akan menulis dengan lebih panjang berjela.

(Visited 13 times, 1 visits today)

16 thoughts on “Kejayaan Kemaskini Blog Setiap Hari”

  1. tahniah bro berjaya juga update satu hari satu entri sekurang2nya… dulu ada buat cabaran satu hari satu entri… lepas tuh 50 entri satu bulan.. last 80 entri satu bulan.. tup2 blog suspended… malas terus nak updated..
    zik recently posted…Blogger hantu november 2015My Profile

  2. Tabik spring saya sama bro! Susah tua nak kemaskini hari2 blog nie.. Saya hanya mampu belek2 blog saya setakat 2-3 seminggu jek.. 🙂

    InshaALLAH bro mesti boleh punya..dengan kudrat dan jenama kuat HEROBORNEO pasti berjaya memukau para2 pembaca tegar bro nie.. 🙂

    p/s: Secara peribadi saya rasa laa SUSAH ooo nak bina artikel dari gaya tersendiri + ada seni KEKUATAN SEO… tp nampaknya en hanafi susah nampak jalannya…jaga2 cik salmah, heroborneo datang nie… 😀

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge