Kisah Benar Si Peminum Codi Cafe

Kisah Benar Si Peminum Codi Cafe…Salam dan selamat sejahtera.Sebelum ini saya pernah berjanji untuk menulis pengalaman dan perasaan setelah minum Codi Cafe.Sehingga entri ini ditulis saya telah minum kopi tersebut sehingga berbaki 1 sachet.Jika ada kesempatan rezeki lagi saya nak sembat satu kotak untuk stok peribadi setengah bulan.

Codi Cafe

Codi Cafe adalah kopi pracampuran.Orang sekarang kata tiga dalam satu.Perkataan pertama akan keluar dari mulut orang yang minum kopi ini ialah oh sedapnya.Ya.Memang itu kebenarannya.Ia memang sedap dengan rasa kopi yang memikat.

Kisah saya mendapat kopi tersebut boleh dibaca semula dalam link Hadiah Istimewa Dari Blog Denaihati.Siapa yang belum baca mehlah baca lagi.Tak baca rugi tau.Tapi tak sampai menyesal pulak.

Selepas minum beberapa kali saya turut merasai perubahan ketara selepas bangun tidur.Badan kita akan rasa sakit-sakit sengal.Seolah-olah kita telah dipukul  dan dibelasah oleh seseorang dengan tenaga paling minima.Itu kesan healing process atau kesan penyembuhan dalam istilah perubatan.

Sebab utamanya kerana Codi Cafe telah menyingkirkan segala toksid melalui ginjal dan buah pinggang.In Shaa Allah diamalkan selalu maka kesihatan anda akan bertambah baik.

Selain itu saya rasa nak minum dan minum lagi,Ia bukan kerana ketagih kafein.Ia lebih kerana rasa lazat dan sedap.Sejujurnya siapa yang tak nak barang yang terbaik untuk anak tekak mereka.Semua orang nak kan..

Rasa manis kopi ini boleh diselaraskan dengan sukatan air.Nak manis kurangkan air dalam cawan.Jika nak kurang manis maka perbanyakkan air panas.Sekiranya nak sejuk maka tambah berapa ketul ais.Cuma saya tak suka minum air berais.Kurang baik untuk kesihatan lelaki.

Sebut tentang kelakian ternyata Codi Cafe juga ada khasiat untuk itu.Dalam entri ini, saya memang saya tak nak sentuh sangat cerita hal sensasi begini.Jadi boleh cari info tersebut dalam blog Buku Online.

{Sekilas pandang}

Ikutkan hati saya nak tulis dengan detail dan panjang lebar kisah benar si peminum Codi Cafe.Sayangnya kesibukan saya melayan media sosial membatasi urusan tersebut.

Sekiranya ada yang  mereka yang berminat untuk mendapatkan Codi Cafe bolehlah PM Facebook Jemaah Bisnis Denaihati.

(Visited 24 times, 1 visits today)

20 thoughts on “Kisah Benar Si Peminum Codi Cafe”

  1. Saya ni taukt nak cuba minuman macam ni sebab takut banyak gula. Memang kurang suka minuman yang manis sangat tapi selalunya bau air minuman macam ni memang power waktu di bancuh.

  2. saya tak minum jenis begini sejak menjauhkan diri dari migren.alahai tapi kalau nak mencuba tak salah ya admin 😉

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge