Tabiat Hebat Duduk Sambil Tertidur

Tabiat Hebat Duduk Sambil Tertidur…Saya  kadang-kadang tidur tetapi dalam keadaan duduk.Memanglah tak selesa seperti tidur mengiring atau berbaring.Jika difikirkan balik memang tak bagus untuk kesihatan.Lebih lebih lagi untuk  jangka masa yang panjang.

Ada sebab saya perlu duduk dan tertidur.Sudah pasti untuk mendapatkan idea menulis blog.Pelik tetapi benar.Namun bukan sesuatu yang hebat pun.Jadi jangan cuba aksi seperti ini di rumah.Hanya orang yang berpengalaman sahaja dibenarkan.

Selepas ini saya nak tukar strategi  pulak.Jika ada idea terus tulis kat kertas.Sediakan di sisi kertas dan sebatang pen.Lagipun baru-baru berjaya membeli sebatang pen yang hebat.Harga murah.Puas memakai.Setidak-tidaknya saya tidak lagi duduk sambil tertidur untuk mengerah idea penulisan blog.

anak tidur

{sekilas pandang}

Cara betul tidur ialah mengiring ke kanan manakala cara betul duduk secara tegak.

Jadi abaikan tabiat hebat (lah sangat) yang duduk sambl tertidur.Paling bahaya kalau ketika itu anda sedang memandu kereta.Kalau memandu kapal terbang tak pe lah kerana ada sistem autopilot.

Baiklah setakat ini sahaja.Jika masih  mahu membaca  apa kata singgah juga ke blog Hero Borneo.

(Visited 30 times, 1 visits today)

6 thoughts on “Tabiat Hebat Duduk Sambil Tertidur

  1. Kurasa, tidur sambil duduk adalah hal yang tidak menyehatkan. Tidur itu berarti semua organ tubuh perlu istirahat. Jika sambil duduk, makaada beberapabagian tubuh yang tidak dapat beristirahat alias masih bekerja. Dan itu tidaklah menyehatkan

Leave a Comment

CommentLuv badge