Oh Mood Menulis Kenapa Ke Laut

Oh Mood Menulis Kenapa Ke Laut…Nampaknya mood mrhanafi berblogging ke laut juga.Hampir setiap hari tiada idea menarik untuk dikongsikan dalam blog.Menghadap sahaja laptop maka perasaan tak nak menulis membuak-buak.Ia seolah memprotes.Membantah kepada si pemunya diri iaitu mrhanafi.

Lantas tiada kaedah paling baik selain tutup sahaja laptop.Alihkan fikiran untuk buat perkara lain pula.Paling cikai pun tidur dan terus tidur sebagaimana orang biasa.Bukan penulis blog.

Jika keadaan ini berterusan mrhanafi pasti kerugian.Ada banyak blog perlu diuruskan.Lepas ini akan terbiar.Bersarang dengan labah-labah.

Namun mrhanafi akan berazam menulis lebih aggresif untuk tahun hadapan.Azam yang mudah dan pelaksanaannya tak semudah praktikal.

{sekilas pandang}

Nampaknya artikel kali sangat ringkas.Betul-betul hilang fokus mrhanafi untuk menulis lebih jauh lagi.

Mrhanafi perlukan ketenangan dan emosi yang mantap.Agar apa yang tertulis di sini lebih menarik lagi.

Baiklah.Jumpa lagi dan siapa yang nak widow shopping online jom ke Zarraz  Malaysia

anak cemerlang

(Visited 10 times, 1 visits today)

16 thoughts on “Oh Mood Menulis Kenapa Ke Laut”

  1. Sama lah. Selalu juga mood ke laut ni. Nak update blog tapi idea tak kunjung tiba. Nampak gayanya kena rehatkan diri, hirup udara segar dan tenangkan fikiran hujung-hujung tahun begini 🙂

  2. Nak minta pergi berehat tue bro…bila nak mencari ketenangan dan emosi yang mantap, pastinya rehat yang mencukupi amat diperlukan.

    Rehat yg macam mana? Rehat yang boleh buat bro tersenyum riang… 🙂

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge