Telekung Reehans Pilihan Muslimah

 


Telekung Reehans Pilihan Muslimah…Siapa sangka pakaian untuk solat bagi kaum muslimah kini semakin dikomersialkan.Jika dulunya telekung hanya berwarna putih.Sebaliknya telekung kontemporari lebih menampilkan rekabentuk terkini,selesa dan kain yang berkualiti tinggi.Tak lain tak bukan ciri-ciri tersebut ada pada telekung Reehans.Rugi tak mencuba dan untung memakai jika membelinya.

reehan telekung

Pemakaian telekung untuk solat bagi kaum muslimah cukup popular di Nusantara.Ini bermakna dengan pemakaian telekung si pemakai akan lebih yakin dan khusyuk untuk solat.Apalah guna solat buat secara selamba tetapi urusan dunia kita buat sungguh-sungguh.Bagi membukti kesungguhan untuk solat maka pemakaian telekung perlu diambil kira.Saya sarankan anda untuk memilih telekung Reehans.

Para suami diluar sana tolong ambik perhatian ya.Jika anda dapati isteri agak liat untuk solat maka usahakan sesuatu.Antaranya bagi nasihat secara berhemah.Cara yang paling praktikal ialah memberi hadiah berupa telekung Reehans.Mana tahu dengan melihat betapa cantiknya telekung ini mereka bersemangat untuk mengenakannya ketika solat.

Bukan itu sahaja dengan menghadiahkan telekung boleh menyelamat rumahtangga.Betapa besarnya impak telekung Reehans ini.Misalnya ada testimoni yang saya perolehi dari Fanpage Facebook Reehans Telekung

tesimoni

Buat makluman semua syarikat Reehans.com ini baru ditubuhkan pada bulan Jun tahun ini.Ia adalah syarikat dari negeri sebelah utara:

814-B, LORONG TUNKU MOHAMAD,
JALAN PERSIARAN SULTAN ABDUL HAMID,
05050 ALOR SETAR, KEDAH, MALAYSIA.
CALL/WHATSAPP: 011-14481591
EMAIL: info@reehans.com

Kain yang digunakan untuk membuat Reehans Telekung sangat berkualiti tinggi seperti Italian Valentro dan English Cotton.Siapa yang pengemar kain memang tahu jenis kain tersebut sangat hebat dan terbaik dalam kelas tersendiri.

Mereka amat mengutamakan kualiti dan keselesaan pengguna.Sebab itulah tagline mereka tepat dan sesuai sebagai pilihan muslimah sebagaimana untuk IBADAH SELESA. INSHA ALLAH HIDUP CERIA.

Para pembeli yang berminat boleh dapatkan koleksi telekung Reehans terbaru di pasaran Malaysia pada hari ini.

Saya difahamkan juga ada tiga variasi Telekung Reehans.Antaranya

Koleksi Telekung Reehans

balkis

REEHANS BALQIS

nur

REEHANS NUR

rania

REEHANS RANIA

Tempahan atau pertanyaan lanjut sila ajukan kepada alamat seperti dibawah:

Info Lanjut dan Tempahan
WhatsApp/Tel: +6011-14481591
Email: reehanstelekung@gmail.com
Facebook: Reehans Telekung
Website: www.reehans.com

Izinkan saya buat pesanan kepada kaum muslimah yang sudah memiliki koleksi pilihan telekung Reehans supaya bersyukur selalu dengan istiqamah mengerjakan solat.Ingat telekung maka ingatkan juga telekung Reehans

Kontest Telekung Reehans Pilihan Muslimah dianjurkan oleh HasrulHassan.com, ditaja utama oleh Reehans Telekung Muslimah Eksklusif Istimewa serta tajaan bersama Lyssa Faizureen, Pakej Percutian Murah, serta Cheap and Budget Car Rental Kuala Lumpur

(Visited 49 times, 1 visits today)

52 thoughts on “Telekung Reehans Pilihan Muslimah

  1. Telekung yang mempunyai banyak variasi. Kelihatan kemas untuk menghadap Tuhan, sesuai dengan ladasan agama 🙂

  2. Telekung balqis tu paling tarik perhatian saya. Cantik. Dan lagi satu senang nak pakai. Sekali sarung je. Memang ayat Telekung Reehans Pilihan Muslimah tu kena betul dengan telekung ni 😀

  3. orang perempuan kena ada banyak telekung, bilik atas, bilik bawah, dalam kereta, kat surau ofis, rumah mak..ada lah alasa untuk beli telekung lagi kan..hehheh

Leave a Comment

CommentLuv badge