Aplikasi Duit Itu Tipu Kalau….

Aplikasi Duit Itu Tipu Kalau….…Secara lumrahnya ramai orang suka  perkara yang senang dan mudah.Ingat senang sangat ke nak dapat duit.Duduk dan tidur boleh dapat duit.

Oh tidak.

Mana ada perkara seperti itu dalam realiti hidup ini.Dalam mimpi mungkin ya.Masalahnya kita tak boleh hidup dengan mimpi.Kita hidup dengan alam realiti yang memerlukan kita makan,minum dan bermedia sosial.

Sebab itu ada dalam blog mrhanafi terkesan kata kunci Aplikasi Duit tipu.Ya itu memang betul jika pembaca terpedaya dengan ayat-ayat promosi.Hakikatnya ialah Aplikasi Duit merupakan satu marketing tool yang mudah digunakan berasaskan sistem aplikasi android.

Baca betul-betul.

Mudah digunakan untuk membuat apa jua promosi sama ada produk Aplikasi Duit itu sendiri atau produk kita sendiri.

Mudah di sini maksudnya bukan mudah dapat duit tetapi mudah digunakan untuk promosi.Bila dah mudah promosi maka secara tidak langsung mudah juga dapat duit.

Pokok pangkalnya mesti buat PROMOSI dan promosi selagi mampu promosi.Itu sahaja kunci kejayaan dalam bidang marketing termasuk Aplikasi Duit.

Sepanjang mrhanafi mempromosi Aplikasi Duit memang ada orang tanya sama ada mrhanafi dah beli atau belum.Jawapannya mrhanafi ada beli dan ada alami sendiri betapa mencabarnya nak dapat duit dari Aplikasi Duit.Sejujurnya mrhanafi sudah dapat komisyen dan berjaya menjual aplikasi ini.

Kejayaan berpihak kepada mrhanafi namun kerisauan bermain dalam minda.Bagaimanakah ‘nasib’ pembeli aplikasi tersebut.Adakah mereka menyesal.Marah-marah atau berpuas hati kerana mendapati Aplikasi Duit mudah digunakan.Mungkin mudah dapat duit kerana itu memang rezeki mereka.

Dalam hidup ini ada orang yang alami pengalaman manis dengan cabutan bertuah.Setiap kali ada cabutan bertuah yang disertai pasti dapat hadiah.Paling kurang hadiah saguhati.Begitu juga dengan rezeki.Ada yang mudah dan ada yang mencabar.

Sesiapa yang terpilih dengan rezeki yang mudah tu wajib bersyukur dan sesiapa yang terkena dengan rezeki yang mencabar wajiblah bersabar.Kalau boleh sabar hingga level 7 atau lebih lagi.

Apa hikmahnya yang mrhanafi dapat ketika selalu buat promosi sama ada melalui blog atau Facebook berkaitan Aplikasi Duit.Sudah tentulah mrhanafi dapat perbezaannya ketara.

Ternyata blog lebih baik untuk dijadikan medium membuat promosi.Tulis artikel blog sekali sahaja tetapi boleh dibaca para penggunjung berkali-kali.

[ Rahsia Untung RM2000 SEMINGGU dari Blog >>KLIK ]

Teknik menulis ayat promosi dalam Facebook sama ada wall sendiri atau Group Bisnes atau Fanpage ada pro dan kontra.

Dalam Facebook kita mesti buat promosi setiap kali supaya orang boleh baca setiap hari.Tak buat promosi maka tak ada orang tahu.

[ Jom baca Cara Buat Iklan Di Facebook Yang  Terbaik ]

Blog tak macam tu.Publish artikel satu kali tetapi boleh dibaca berkali-kali selagi artikel tersebut ada dalam blog atau masih terpapar dalam halaman enjin carian.

Sejujurnya mrhanafi bersyukur kerana mampu menulis blog walaupun tidak sehebat blogger Azham Zainal yang mempunyai penulisan unggul dan bergaya setiap masa samaada Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris.

{sekilas pandang}

Aplikasi Duit tetap mrhanafi buat promosi dengan perspektif marketing tool.Mrhanafi tak jamin sama sekali dengan beli Aplikasi Duit maka duit berkepuk-kepuk masuk bank.

[ Install Shopee (MY)  Android ]

Sebab syarat utama untuk berjaya mendapat duit dari Aplikasi Duit ialah kerja promosi untuk dapatkan pembeli.

Terima kasih kerana sudi membaca dan semoga mendapat manfaat dari blog ini.Datang lagilah ye dan mrhanafi amat menghargainya.

p/s : Jangan beli Aplikasi Duit jika tak nak duit.Beli apabila nak sangat duit tetapi tidak berputus asa untuk membuat kerja promosi  supaya ada pembeli seperti anda.

Namun jangan terpengaruh sekiranya belum membaca  Aplikasi Duit Sudah Ke Penghujung

p/s/s : Mesti berani mencuba dan jika tak berani mencuba sampai bila-bila anda dibayangi perasaan takut.Jom baca 7 Kerja Sambilan Di Rumah Paling Popular

p/s/s/s : Sesiapa yang dah terbeli Aplikasi Duit mrhanafi dah tak tahu cakap apa dah.Mrhanafi cadangkan kita guna Aplikasi Duit untuk menjadi agen affiliate.Daftar percuma sahaja.

Sebelum itu saya nak minta tolong pembaca yang disayangi untuk pilih antara satu daripada pilihan dibawah sebagai tanda sokongan kepada saya.

Akhir kata terima kasih tak terhingga buat pembaca semua.

1.Tolong Like Fanpage 

2.Sertai Group Whatsapp 

3.Sumbangkan komen ikhlas

4.Sebarkan konten ini

Sumber rujukan :

1.Panduan Jana Pendapatan Pasif 

2.Cara Tarik Rezeki Melimpah Ruah

3.Panduan Dapat Duit Cepat

4.Cara Meroketkan Jualan Di Facebook

5.Produk Tahan Lama Untuk Lelaki

6.Software Terbaru Untuk Peniaga Instagram

181 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge