Cara Blogger Buat Promosi Offline

Cara  Blogger Buat Promosi Offline…Bisnes kalau tiada promosi memang pelik.Sebab dengan promosi orang tahu kita ada bisnes.Terpulang kepada mereka berminat atau tidak.Itu soal lain.Sebagai seorang blogger cara promosinya memang berbeza terutama ketika offline.

promosi offline

Saya selalu jumpa kawan lama.Jumpa sahaja mereka akan tanya perkembangan diri,keluarga dan kerjaya.Saya tanpa segan silu saya akan katakan saya seorang blogger yang buat bisnes BestMobile.Nak tahu lebih lanjut maka saya jemput mereka untuk pergi ke blog mrhanafi.com.

Itu sahaja.Namun saya percaya mereka akan lupa sesudah sampai ke rumah.Sebab itu amat digalakkan anda semua hulurkan mereka kad perniagaan.Ada kad ada bisnes.Semudah itu.Persoalannya adakah mereka akan cari anda jika ada kad.Jawapannya mungkin dua.Ya atau tidak.

Sekiranya pertemuan tadi amat berkesan maka mereka akan menghubungi anda melalui telefon atau laman blog yang kita sertakan dalam kad,JIka tidak mereka akan lunyaikan kad itu atau letak entah dimana terutama kepada mereka yang bukan ada kepentingan bisnes.

Sebab amat elok ada blog yang mempunyai domain yang pendek dan senang ingat.Jika disebut semasa offline orang mudah ingat.

[Admin]

Promosi secara offline lebih power jika betul caranya.Namun tak sesuai untuk semua orang kerana ada yang jenis susah nak buka mulut.

Kerja promosi mesti manis mulut.Orang dah suka semua perkara yang kita jual orang akan mahu.Jika tak percaya boleh cuba.

>>>>>>>>Dapatkan Bisnes Best Mobile Untuk Pasif Income<<<<<

(Visited 18 times, 1 visits today)

52 thoughts on “Cara Blogger Buat Promosi Offline

  1. Tidak ngerti bahasanya kang. Tapi bagus kang artikelnya. Rencananya mau promosi offline menggunakan brosur .eh ketemu cara promosi offline gunakan tahrir. Apa gak kemahalan ya.. menggunakan brosur untuk promosi offline 500 rupiah per lembarnya soalnya konten saya tentang pelajaran dan nanti di dalamnya ada soalnya maka saya promosi offline terutama di sekolah-sekolah. Tolong atas sarannya.
    Oya.. blog saya http://mandiribelajarsains.blogspot.com.

Leave a Comment

CommentLuv badge