Aplikasi Automatik Untuk Promosi Di Instagram

Berita baik untuk peniaga yang suka membuat promosi di Instagram.Ada satu aplikasi automatik untuk mengiklankan produk dengan pantas dan menjimatkan masa.Itu sudah semestinya terbaik buat peniaga yang menggunakan Instagram sebagai platform promosi bisnes.

Instagram merupakan rangkaian yang media sosial yang sangat ampuh dalam pemasaran.Dengan fungsinya yang memerlukan follower yang ribu riban.Namun bagaimana hendak mendapatkan follower yang ramai dan dalam masa yang sama follower yang tepat dengan niche bisnes kita.Mahu atau tidak mahu kita perlukan satu aplikasi automatik

Software untuk instagram

Persoalan ini boleh terjawab dengan sendirinya melalui pengenalan software Gramkosh.Mungkin ada yang belum atau baru sahaja mendengar GramKosh.

Apa itu GramKosh?

GramKosh adalah aplikasi yang pertama di dunia yang membenarkan pengguna Instagram post story secara terus melalui desktop. Instagram Story mempunyai peratusan dilihat yang lebih tinggi berbanding post yang biasa. Ini bakal meningkatkan kebarangkalian anda menghasilkan jualan di Instagram.[Sumber]

Ciri-ciri GramKosh yang buat anda geram

1.Promosi produk dan servis secara automatik

Saya faham sebagai seorang usahawan online sangat sibuk terutama mereka yang masih bekerja makan gaji.Ini belum termasuk golongan isteri yang minat bisnes tetapi tidak cukup masa setiap hari.

Apa penyelesaiannya?

Sudah tentu software GramKosh boleh membantu anda mengatasi cabaran tidak cukup masa.Anda seolah-olah ada pekerja robot yang boleh bekerja 24 jam sehari.Rugi la kalau tidak mencuba aplikasi automatik untuk kerja-kerja promosi di Instagran.

2.Menggumpul targeted follower berdasarkan niche prouk dan servis

Bayangkan kalau melakukan secara manual.Banyak tak masa diperlukan.Sudah pasti banyak.Kini dah ada kemudahan yang disediakan oleh software GramKosh.

Sungguh mudah dan menjimatkan.Jika tak cuba tentu gigit jari la jawabnya,maaf bukan nak menyindir.Itu memang dah kenyataan.

3.Akaun Instagram boleh berjalan sendiri

Eh eh ada kaki tak?Memang la tak ada kaki namun berjalan sendiri maksudnya bergerak secara automatik.Kita cuma setting setiap hari,seminggu sekali atau sebulan sekali,terpulanglah kepada empunya diri.

Sekiranya kita nak melancong dan bercuti diluar negara tanpa fikir bisnes pun boleh.Semuanya autopost dan automatik.Pendek kata buat pelaburan sekali sahaja tetapi hasilnya berkali-kali.

4.Menghantar mesej secara terus kepada follower dengan satu klik

Tak dapat saya bayangkan betapa mudahnya bisnes anda melalui Instagram nie dengan menggunakan software GramKosh.Satu klik itu menggambarkan tindakan yang sangat mudah.

Dah selesai satu klik maka anda boleh rehat atau buat kerja lain yang sewaktu dengannya.

Kelebihan GramKosh yang pasti tak boleh dilepaskan.

1.Jimat wang

Software ini perlu dibeli dengan bayaran hanya sekali.Bukannya bulanan atau tahunan.Bayar hanya sekali sahaja tetapi menikmati hasil selamanya.Bahkan kemaskini software pula percuma sepanjang hidup.Mana lagi la mahu cari.

2.Jimat masa

Ingat masa adalah nyawa.Setiap detik yang berlalu amat berharga.Jadi menggunakan GramKosh seolah-olah menyelamatkan ‘nyawa’ anda dalam dunia bisnes.Cuma perlu set and forget.Masa yang selebihnya anda boleh menemankan suami/isteri atau anak-anak ataupun menjalankan pekerjaan rutin anda.

3.Buat duit berterusan

Software GramKosh akan buat duit untuk tuannya tanpa rehat.Boleh beroperasi 24 jam sehari  dan 7 hari seminggu atau 365 hari setahun.Selebihnya sendiri mau kira la.Software GramKosh yang menjalankan kerja-kerja promosi untuk anda di Instagram.

4.Tidak perlu kemahiran teknikal

Mungkin ada dalam benak fikiran kita rasa takut nak mencuba kerana tiada kemahiran teknikal.Jangan risau dan lupakan itu semua kerana software ini mesra pengguna.Software GramKosh sudah tersedia dan cuma perlu diakses dengan adanya internet.Tak kiralah guna PC,telefon pintar atau apa-apa gajet pintar anda.

5.Ada latihan tutorial berbentuk video disediakan

Satu lagi kelebihan yang wajar sekali anda rebut ialah latihan tutorial.Tak dapat menguasai dengan cepat boleh belajar perlahan-lahan .Tak akan ada orang marah kerana anda adalah bos sendiri.Lagipun tak perlu latihan pun tak kisah kerana software GramKosh antara yang paling mudah untuk digunakan.Percayalah.

Jika anda rasa Software GramKosh adalah pilihan terbaik untuk bisnes di Instagram anda mengapa tunggu sampai esok.

Jom dapatkan SOFTWARE GRAMKOSH secepat yang mungkin hari ini.

arrow

 [SINI ]

(Visited 44 times, 1 visits today)

12 thoughts on “Aplikasi Automatik Untuk Promosi Di Instagram

Leave a Comment

CommentLuv badge